• EN
  •    
صدور معرفی نامه برای بازنشستگان کشوری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با ارائه کد ملی
بازنشستگی کشوری

صدور معرفی نامه برای بازنشستگان کشوری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با ارائه کد ملی

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با تاکید بر تسهیل و تسریع در امور بازنشستگان کشوری در شعب و دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور، گفت: بازنشستگان کشوری می‌توانند در مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها جهت دریافت خدمات بستری با ارائه کد ملی معرفی‌نامه بگیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه‌سازان حافظ، دکتر افشین مقصودی در نشست با جمعی از مدیران دفاتر نمایندگی این شرکت در تهران، گفت: در حال حاضر بیش از یکهزار و 100 نمایندگی در سراسر کشور به بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، فرهنگیان شاغل و سایر ذینفعان، خدمات مورد نیاز درمانی را ارائه می‌دهند. بنابراین کیفیت ارائه خدمات، تسهیل و تسریع در امور بازنشستگان و فرهنگیان شاغل، تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی ذینفعان از مهمترین فاکتورهای ارزیابی عملکرد دفاتر نمایندگی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دفاتر نمایندگی به عنوان خط مقدم خدمت‌رسانی به ذینفعان و همچنین درگاه ورودی شرکت آتیه‌سازان هستند، افزود: فضای دفاتر نمایندگی باید به نحوی باشد که بیمه‌شدگان در سریعترین و کوتاهترین زمان، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در این راستا کارکنان باید علاوه بر رفتار توأم با احترام، مسائلی که در دفاتر نمایندگی قابل حل نیست را ابه ستاد منتقل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ بیان کرد: مدیران و کارکنان دفاتر نمایندگی جزء خانواده بزرگ آتیه‌سازان حافظ هستند و بخشی از موفقیت‌ها مرهون تلاش‌ها و خدماتی است که آنها به بیمه‌شدگان و مشتریان این شرکت ارائه می‌کنند. لذا با نظر هیئت مدیره شرکت و به منظور حمایت از فعالیت‌ها و خدمات آنها و براي كسب رضايتمندي بيشتر مقرر شد، در نقاط پرجمعیت تهران جهت تامین فضای فیزیکی و ساختمان مناسب برای ارائه خدمات به ذینفعان به ویژه بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی تمهيدات لازم اتخاذ شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء دفاتر نمایندگی، ارتقاء شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ خواهد بود، تصریح کرد: رتبه‌بندی دفاتر نمایندگی سراسر کشور در دست اجراست که این امر در میزان کارمزد و واگذاری اسناد بیمه‌ای به آنها موثر است؛ بزودی دفاتر بر اساس کیفیت عملکرد، تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع و مناسب بودن فضای فیزیکی برای مراجعه‌کنندگان و... رتبه‌بندی خواهند شد.

دکتر مقصودی در پایان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه ضروری است دفاتر نمایندگی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کوتاهترین زمان امور مربوط به بیمه‌شدگان را انجام دهند.

انتهای پیام./


ارسال دیدگاه

دستورالعمل ها

پیوست 1
پیوست 1
پیوست 1
راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی
  1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.