• EN
  •    
بیمه شدگان آتیه سازان حافظ انتقادات خود را با کجا مطرح کنند؟
امور مشتریان

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد و مشکلات خود را با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۱۳ مطرح کنند تا اگر به طور مثال از بیمه شدگان، کپی شناسنامه یا کارت ملی خواسته شد، با این موارد برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ افشین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت درباره کاهش نیاز به حضور بیمه شدگان در شعب آتیه سازان حافظ در شرایط شیوع کرونا افزود: در این دوران تمام تلاش خود را کردیم که میزان نیاز به حضور بیمه شدگان در شعب آتیه سازان حافظ کاهش یافته و حتی مدارک اضافی نیز از بیمه شدگان درخواست نشود.

وی ادامه داد: اگر بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ به مراکز طرف قرار داد مراجعه کنند، نیازی به مراجعه به شعب آتیه سازان ندارند و به این ترتیب تا ۸۵ درصد مراجعه‌ها به شعب کاهش یافته است. البته برخی مراکز درمانی با شرکت آتیه سازان حافظ قرار داد ندارند و وقتی بیمه شده به این مراکز مراجعه می‌کند، مجبور می‌شود که با اسناد مربوطه به شعب آتیه سازان مراجعه کند. در این زمینه گفته شده که هیچ گونه کپی مدارک گرفته نشود و حتی درباره کارت ملی نیز فقط رویت شود. همچنین گفته شده که حدالامكان نقص مدارک نیز منجر به بازگشت افراد نشود.

مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ بیان کرد: بر اساس بازدیدها و نظارت‌ها، مراجعه به شعب آتیه سازان حافظ به نسبت قبل کاهش یافته است. به دلیل شرایط کرونا، در سرعت تحويل و پذيرش اسناد بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ نهايت تلاش را خواهيم كرد. مقصودی گفت: اگر بیمه شدگان شرکت آتیه سازان حافظ در بعد از ظهرها هم با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۱۳ تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند و پیام بگذارند، خودمان با بیمه شده تماس می‌گیریم و مشکل را پیگیری می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شعب و نمايندگي ها از بیمه شده‌ای که نسخه الکترونیک دارد، دريافت پرینت نسخه لازم نيست. در مواردي كه نمايندگي و شعبه از فرد بیمه شده پرینت یا کپی کارت ملی و شناسنامه خواست، می‌تواند به همین شماره تماس اعلام نمايد.

انتهای پیام./


ارسال دیدگاه

دستورالعمل ها

پیوست 1
پیوست 1
پیوست 1
راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی
  1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.