مدیرآتیه سازان حافظ شعبه اردبیل خبرداد:
پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص به صورت روزانه

پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص به صورت روزانه

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ و به نقل از ایرنا - مدیرآتیه سازان حافظ شعبه اردبیل اعلام کرد: هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج در استان اردبیل به صورت روزانه پرداخت می شود.

افسون مقصودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ در کشور بیش از هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش بیمه ای قرار داده است، افزود: این موسسه بیمه ای با بیش از یک هزار نمایندگی مجاز در سراسر کشور فعالیت می کند و تنها بیمه تخصصی در حوزه درمان است.

وی گفت: بیمه آتیه سازان حافظ زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران است و در راستای اهداف و سیاست های سازمان گام های حمایتی را از اقشار و گروه های مختلف مردم برداشته است.

مدیر بیمه آتیه سازان حافظ شعبه اردبیل اظهار کرد: بیمه آتیه سازان حافظ در اردبیل با تمام بیمارستان های دولتی و بیش از ۲۰۰ مرکز درمانی در استان طرف قرارداد است و تلاش دارد تا با افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود از جمله مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، فیزیوتراپی و رادیوتراپی به صورت آنلاین، بیمه شدگان را بدون دغدغه و پرداخت مستقیم مورد حمایت همه جانبه قرار دهد.

وی جلب رضایت مراجعان را اولویت نخست مدیریت بیمه آتیه سازان حافظ اعلام و اضافه کرد: در راستای عمل به تعهدات، قراردادهای منعقد شده پرداخت مطالبات مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد به صورت مداوم و منظم به روز رسانی می شود.

مقصودی همچنین گفت: بیمه آتیه سازان حافظ ارائه خدمات مطلوب و تأمین رضایتمندی حداکثری را اولویت خود قرار داده و در رویکرد جدید، پرداخت خسارت بیمه شدگان تغییر یافته به طوری که بیمه شدگان دیگر به خاطر عملکرد برخی از تأمین کنندگان خدمات با مشکلاتی در جبران هزینه های خود رو به رو نخواهند شد.

وی خواستار تسریع و به روز رسانی پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تأمین اجتماعی شد و افزود: از این پس هزینه‌های زیر ۵۰۰ هزار تومان درمانی در کمتر از پنج روز به حساب بیمه شدگان واریز می شود.

مدیر بیمه آتیه سازان حافظ شعبه اردبیل ارائه خدمات نوین و آسان را از جمله راهبردهای این موسسه بیمه ای ذکر و اظهار کرد: با هدف جلوگیری از ضرر و زیان بیمه شدگان، هزینه‌های کولونوسکوپی برای بیمه شدگان آتیه سازان حافظ قابل پرداخت است.

وی بیان کرد: بیمه آتیه سازان حافظ در حال حاضر به صورت ملی و استانی با سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی در ارائه خدمات بیمه تکمیلی طرف قرارداد است و تلاش دارد تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهد.

مقصودی ارائه خدمات آنلاین بدون مراجعه حضوری بیمه شدگان را جزو خدمات جدید بیمه آتیه سازان حافظ ذکر کرد و ادامه داد: این موسسه بیمه ای در کنار راه اندازی باجه پذیرش اسناد در شهرستان های مختلف، ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان را از طریق اپلیکیشن طراحی شده آغاز کرده است.

وی افزود: نرم افزار مربوطه در سایت بیمه آتیه سازان حافظ موجود بوده و بیمه شدگان می توانند اطلاعات خود را از طریق این نرم افزار بارگذاری کرده و بدون مراجعه حضوری روند پرداخت هزینه‌ها را رصد و پیگیری کنند.


انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه

    دستورالعمل ها

    پیوست 1
    پیوست 1
    پیوست 1
    راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی

    نظرسنجی در خصوص سایت شرکت

    1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.