ENGLISH   rvo@atiyehsazan.ir

رئیس مدیریت بازاریابی و امور نمایندگی اعلام کرد

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان نمایندگان آتیه سازان حافظ





سرپرست مدیریت بازاریابی و امور نمایندگان شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ، جزئیات بیمه تكميلي درمان نمايندگان این شرکت و مهلت ثبت‌نام آن را تا ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ، اقدس مصطفایی، ضمن اعلام خبر فوق، افزود: اين طرح براي نخستين بار درسال ۱۳۹۸ در راستاي حمايت از نمايندگان، رؤسا و كاركنان نمايندگي‌ها و افراد تحت تكفل آنها با حق بيمه تخفيف يافته اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد مذكور از تاريخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ قابل اجراست، گفت: این قرارداد به صورت یکساله بوده و تاریخ پایان آن ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ می‌باشد؛ نمايندگان و كاركنان ثابت نمايندگي‌ها (كه بيمه آنها از طريق كد كارگاهي نمایندگی شرکت آتیه‌سازان حافظ پرداخت مي‌شود) به همراه اعضاي تحت تکفل خانواده خود یعنی همسر و يا همسران دائمي، فرزندان و والدینی كه به تبع بيمه‌شده اصلي داراي دفترچه بيمه پايه هستند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند. شایان ذکر است حق بيمه به صورت اقساط از بیمه‌ شدگان اخذ می‌شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و امور نمایندگان تاکید کرد: فقط كاركنان نمايندگي كه دفترچه بيمه پايه آنها با كد كارگاهي نمايندگي صادر شده باشد و از سوي شعب نيز تاييد شود، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی درخصوص چگونگی اضافه شدن افراد در مدت یکساله قرارداد نیز، گفت: افرادی که سه ماه از استخدام آنها در نمایندگی گذشته و بيمه پايه آنها از طرف نمايندگي برقرار شده باشد، همسر كاركناني كه در اثناي سال بيمه‌اي ازدواج ‌كنند، نوزادان و افرادي كه در طي دوره قرارداد تحت تكفل قانوني بيمه‌شده اصلي قرار بگيرند ( با ارائه مستندات قانوني) می‌توانند در طول قرارداد به لیست بیمه‌ای اضافه شوند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: نمايندگان مي‌توانند حداكثر تا تاريخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ نسبت به انعقاد قرارداد و ارسال ليست نهايي خود به شعب مربوطه اقدام کنند.

وی برخی خدمات این قرارداد را به شرح ذیل عنوان کرد: خدمات بستري فوق تخصصي، خدمات بستري عمومي ،زايمان، ليزيك/ لازك چشم، هزينه‌هاي آزمايشگاهي، خدمات اورژانس، ويزيت، دارو، دندانپزشكي، عينك، ناهنجاري جنين و خدمات سرپایی پاراكلينيكی مانند سونوگرافي، ماموگرافي، انواع ام آر آي، تست ورزش، نوار عصب، نوار مغز، جراحي‌هاي مجازسرپايي، ليزردرماني و...

سرپرست مدیریت بازاریابی و امور نمایندگان همچنین درخصوص نحوه دریافت خدمات بیمه تکمیلی درمان، گفت: بیمه شدگان در خصوص خدمات بستری پس از طی شدن دوره انتظار و خدمات سرپایی پس از انعقاد قرارداد می‌توانند به دو صورت خدمات دریافت کنند؛ اول استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد با اخذ معرفینامه و دوم پس از دریافت خدمات از مراکز درمانی غیرطرف قرارداد، اسناد هزینه‌های درمانی خود را به شعب و دفاتر نمایندگی ارسال نمایند. برای دریافت معرفی‌نامه نیز می‌توانند با دردست داشتن دفترچه بيمه متعلق به بيمه شده اصلي و بيمار و دستور ممهور به مهر پزشک معالج اقدام و از خدمات مطابق با سقف مندرج در قرارداد استفاده کنند.

مصطفایی مهلت تحویل هزینه‌های درمانی را حداکثر شش ماه پس از انجام خدمت و دو ماه پس از اتمام قرارداد اعلام و تاکید کرد: دوره انتظار جهت پوشش زايمان، شش ماه و جهت بيماري‌هاي مزمن، سه ماه مي‌باشد.

وی در پایان گفت: درصورت عدم استفاده بيمه‌شدگان از سهم بيمه‌گر اول، معادل ۱۰درصد از هزينه‌هاي درماني مورد تاييد، مشمول فرانشيز می‌شود.

انتهای پیام./