به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، دکتر علیرضا نمازی در جلسه با نمایندگی های منتخب استانهای تهران، چهارمحال و بختیاری ، قم ، اردبیل والبرز گفت : نمایندگی های خوب و قوی نقش اساسی در رضایت بیمه شدگان دارند از این رو برای افزایش کیفیت خدمات نمایندگی ها برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای نمایندگی ها داریم تا مشکلات آنها را حل کنیم .
وی افزود ، مشتری مداری اولویت آتیه سازان حافظ است و ازنمایندگان خواست بالاترین کیفیت خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهند.
همچنین در ادامه این جلسه هریک از نمایندگان مسائل و مشکلات استانهای خود را مطرح کردند .
انتهای پیام./
ارسال دیدگاه