- پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای
- خلاقیت و نوآوری
- استفاده از پرسنل مجرب و متخصص حوزه درمان
- مشتری مداری؛ ایجاد ارتباط موثر با مراکز درمانی و بیمهشدگان
- ارائه خدمات الکترونیک (صدور معرفی آنلاین و پذیرش و بررسی اسناد پزشکی به صورت الکترونیک)
- شفافيت و صداقت(امکان پیگیری فرآیند پذیرش و بررسی اسناد و روند پرداخت هزینههای درمانی)
- مسئولیت پذیری و پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان از طریق سامانه تلفنی 75013
- بیمه درمان گروهی
- بیمه درمان اکمل طلایی
- بیمه درمان انفرادی
- بیمه درمان روستایی
- طرح جامع بیمه تکمیلی درمان اصناف
- طرح جامع بیمه تکمیلی درمان کارخانجات
- انعقاد "قراردادهای صندوقی "به صورت کشوری و استانی با کمترین کارمزد
- ارائه بستههاي متنوع بيمهاي درمان مطابق با درخواست بيمه گزار
- جبران هزينههاي درمان به شرط بستري و جراحي در بيمارستان و مراكز جراحي محدود (با بيش از 6 ساعت بستري)،ديسك ستون فقرات،شيمي درماني به شرط بستري بيمه شده، راديوتراپي،گامانايف آنژيوگرافي قلب و انواع سنگشكن؛
- جبران هزينههاي جراحي مغز و اعصاب مركزي و نخاع (به استثناء ديسك ستون فقرات)،گامانايف، قلب، پيوند كليه، مغز و استخوان و پيوند ريه و كبد
- هزينههاي زايمان طبيعي و سزارين؛
- جبران هزينههاي سونوگرافي، ماموگرافي، انواع اسكن و سيتياسكن، انواع آندوسكوپي، ام آر آي، اكوكارديوگرافي، استرساكو، دانسيتومتري؛
- جبران هزينههاي سونوگرافي، ماموگرافي، انواع اسكن و سيتياسكن، انواع آندوسكوپي، ام آر آي، اكوكارديوگرافي، استرساكو، دانسيتومتري؛
- اعمال مجاز سرپايي شامل: شكستگيها، گچگيري، ختنه، بخيه، كرايوتراپي، اكسيزيون، ليپوم، تخليه كيست، ليزر درماني و بيوپسي؛
- جبران هزينههاي مربوط به رفع عيوب انكساري چشم ؛
- هزينه آمبولانس (داخل و بين شهري) و ساير فوريتهاي پزشكي
- جبران هزينههاي خدمات آزمايشگاهي شامل آزمايشهاي تشخيص پزشكي، پاتولوژي يا آسيبشناسي و ژنتيك پزشكي، انواع راديوگرافي، نوار قلب و فيزيوتراپي؛
- جبران هزينههاي نازائي و ناباروري شامل اعمال جراحي مرتبط، IUI،GIFT،ZIFT ،ITSC، ميكرو اينجكشن و IVF...
- جبران هزينههاي مربوط به خريد عينك طبي و لنز تماسي طبي.
- جبران هزينههاي مربوط به خريد سمعك، کمربند طبی و...
- جبران هزينههاي مربوط به دندانپزشكي مانند جراحی لثه، ایمپلنت، اورتودنسی و....
- جبران هزينههاي مربوط به دارو و ويزيت و خدمات اورژانس
- جبران هزينههاي مربوط به اعضاي طبيعي بدن
- ارائه خدمات ویژه (vip) و بدون سقف
- امکان ارائه خدمات بدون دوره انتظار
- پرداخت هزینه های درمان پاراکلینیکی به بیمه شدگان تا مبلغ 7.000.000 ریال ظرف مدت 24 ساعت پس از پذیرش اسناد مورد تایید.
- صدورمعرفینامه آنلاین در کلیه مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد.
- امکان ارائه خدمات بدون سقف در حیطههای دندانپزشکی، عینک، ویزیت، دارو، بستری و پارا کلینیکی و ...
- استقرار و اجرای سامانه نسخ الکترونیک با همکاری سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان تامین اجتماعی کشور
- اجرای الکترونیکی پذیرش غیر حضوری هزینه های بیمه شدگان از طریق اپلیکیشن
- امکان ارائه خدمات بدون دوره انتظار
- امکان ارائه خدمات درمانی به گردشگران و زائران خارجی در طرح توریست درمانی( با توجه به دار بودن بیش از 50 اقامتگاه در سراسر کشور)
- دسترسي بيمهگذار به پايگاه داده درخصوص هريك از بيمه شدگان از طريق وب سرويس.(امكان رويت كليه مراحل پذيرش تا پرداخت قابل رهگيري توسط بيمه شدگان يا بيمه گذار)
- استقرار کارشناسان جهت ارائه خدمات در محل بیمه گذار
- تشکیل صندوق حمایت از بیمه شدگان
- امکان ارسال SMS و ایمیل برای کاربران مختلف
- امکان ایجاد طرح تجمیع بیمه پایه و مکمل برای تمامی گروههای بیمهاي