• EN
  •    

بیمه آتیه سازان حافظ

مطالعه وضعیت بیمه تکمیلی در دنیا نشان می دهد که ساختار اصلی بیمه های مکمـل یـا تکمیل کننده، هزینه پوشش بیمه پایه و یا تکمیل کننده خدمات پوشش بیمه پایه و یا بـه صورت تلفیقی از خدمات و هزینه هستند.

بنابراین بیمه مکمل بـا هدف گسترش سـطـح پوشش بیمه های درمانی پایه و پرکننده شکاف های هزینـه یا خدمت (یا هردو) بوجود می آیند . پس بیمه های مکمل حق انتخاب مصرف کننده خدمات را به طور اختیاری افزایش می دهند یعنی هر بیمـه شده ای که مـایـل بود با پرداخت هزینه بیشتر از خدمـات بیشتری استفاده می کند. در دنیا بیمه های مکمل علاوه بر اینکه هزینه های پزشکی را پـوشش می دهند، ضررهای درآمـدی ناشـی از بیمـاری، حوادث، هزینه مسافرت ها،هزینه اقامت که بـه حوادث ناشی از بیماری مرتبط هست را پوشش میدهند.

شـرکت آتیه سـازان حافظ در سال 1380به همین منظور و با هدف ارتقاء سطـح سلامت از طریـق گسترش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران خود،با تلاش بی وقفه و مستمر نیروهای با تجربه تأسیس گردید.

این شرکت توانسته است ضمن ایجاد رقابت سالم وتحول در صنعت بیمه با پوشش حدود ۷ میلیون نفـر بیمـه شده، پایه گذار فصل نوینی در معرفی و ارائه بسته های خدمتـی جدید در حوزه بیمه درمان مکمل باشد .

شـرکت آتیه سـازان حافظ بـا شعار ارتقاء سطح سلامت جامـعـه ، هم اکنون تخصصی ترین شرکت در ارائـه خدمات بیمه درمانی مکمل است. این شرکت، پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران،بخش یا تمام هزینه های خدمات درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه نامه، برای هر فرد (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می دهد. شرکت ها و موسسـات با خرید این بیمه نامه، کارکنان یا اعضاء خود و افـراد تحت تکفل آنـان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و کلیه افراد تحت تکفل شان می باشد، تحت پوشش خدمات درمانی تکمیلی و مازاد بر بیمه های پایه قرار می دهند.


بیانیه مأموریت/ رسالت

ارائه خدمات درمان تکمیلی با قیمت مناسب.

تأمین هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان بیمه‌تکمیلی.

تأکید بر آموزش نیروهای متخصص و متعهد، در زمینه خدمات درمان تکمیلی جهت ارائه خدمات باکیفیت و افزایش رضایت جامعه هدف


بیانیه دورنما/ چشم انداز

پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌تکمیلی سلامت و امیـد بخـش در تأمـیـن تندرستی و ارتقای سلامت بیمه‌شدگان


ارزش‌های بنیادی

تحکیم ارزش‌های اسلامی

مشتری محوری و کرامت انسانی.

خلاقیت و نوآوری.

مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی.

شفافیت و صداقت.


اهداف استراتژیک

توانمندسازی و بهبود مهارت‌ها و انگیزش سرمایه انسانی شرکت.

تنوع و توسعه در خدمات به منظور تأمین منابع پایدار.

خرید راهبردی خدمات سلامت.

بهبود رضایتمندی و توانمندسازی بیمه شدگان.

تقویت و توسعه بازاریابی و ارتباطات سازمانی.

باز مهندسی و بهبود فرآیندهای کلیدی و ساختار سازمانی شرکت.

توسعه نظام فن آوری اطلاعات.

پیاده سازی نظام ارزیابی و نظارت مستمر بر عملکرد


بسته‌های خدمتی قابل ارائه

بیمه درمان تکمیلی گروهی

بیمه درمان تکمیلی انفرادی

بیمه درمـان تکمیلـی گروهـی ادارات، مـؤسسـات، شرکت‌ها، اصنـاف، اتحادیه‌ها و کارگاه‌ها با تعداد کارکنان کمتر از50 نفر


شرح خدمات قابل ارائه

تأمین هزینـه بیمـاران بـستـری اعـم از جـراحـی و درمـان‌طبـی، در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی.

جبران هزینه‌های مربوط به شیمی درمانی (اعم از خدمات بستری، دارو و...( و بیماری‌های خاص (دیالیز، هموفیلی، تالاسمی و...).

جبران هزینه‌های خدمات پاراکلینیکی از جمله:سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن، آزمایشات تشخیصی، رادیولوژی، MRI، دانسیتـومتـری و اعـمـال مجـاز سرپایـی، فیزیوتراپی و .... .

جبران هزینه‌های ویزیت و دارو.

جبران هزینه‌های دندانپزشکی مانند: جراحی لثه، ایمپلنت، اورتودنسی و ... .

جبران هزینه عینک.

جبران هزینه‌های جراحی عیوب انکساری چـشـم پس از عمل لازک/ لیزیک چشم.

تأمین هزینـه انواع پروتز، انواع لنزهای‌ داخل چشمـی و لوازم ‌مصرفی بیماران بستری.

پرداخت هزینه‌های مربوط به درمان ناباروری و نازایی.

جبران هزینه‌های اورتز مانند سمعک و سایر وسایل مربوطه.

پرداخت هزینه‌های آمبولانس و هلیکوپتر امداد برای فوریت‌های پزشکی که منجر به بستری بیمه شده در بیمارستان می‌شود.

شـایـان ذکر است سایر خدمات درمانی-پـزشکی درصورت درخواست بیمه‌گذار، قابل ارائه می‌باشد.


برخی از بیمه گزاران طرف قرارداد

کارکنان شاغل وزارت آموزش و پرورش

کارکنان شاغل و بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری

کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی

رانندگان وسایل‌باری موسسات و شرکت‌های حمل و‌نقل داخلی کالای‌کشور

سازمان بیمه سلامت ایران

سازمان بهزیستی کشور

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

استانداری‌ها

شهرداری‌ها

ادارات دولتی و غیردولتی در سراسر کشور

ادارات دولتی و غیردولتی در سراسر کشور


مزایا و توانمندی‌ها

تنها شرکت تخصصی در حوزه بیمه مکمل درمان در کشور.

دارای سامانه یکپارچه جامع درمان الکترونیک.

امکان ایجاد طرح تجمیع بیمه پایه و مکمل برای تمامی گروه‌های بیمه‌ای.

اجرای طرح موفقیت آمیز تجمیع بیمه‌های پایه و مکمل با هدف کاهش مراجعات متعدد بیمه‌شدگان به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف و همچنین کاهش پرداخت از جیب بیماران (Out of Packet).

کاهش هزینه‌های درمانی غیرمنطقی بیمه‌شدگان از طریـق اجرای شیوه‌های متنوع و نوین در ارتباط با مراکز تشخیصی- درمانی طرف قرارداد.

انعطاف‌پذیری در تعیین حق‌بیمه و نحوه پرداخت آن به انتخاب بیمه‌گذار

شبکه گسترده شعب و نمایندگی‌ها( 39شعبه در مراکز استان‌ها و بالغ بر 1165 نمایندگی در سطح کشور).

عملیات پرداخت اختصاصی هزینـه اسناد خسارت درمان بیمه‌شدگان با روش‌های نوین بانکی از قبیل: صدورحواله، واریز بـه حساب یـا کارت بانکی و ....

ارائه مشاوره در جهت هدایت بیمه‌شدگان با هدف مدیریت بر هزینه‌ها.

قرارداد با اکثریت مراکز تشخیصی و درمانی دولتی و خصوصی سراسر کشور.

امکان ارائه خدمات جدید و مورد تقاضای بیمه‌گذاران در حوزه خدمات تشخیصی و درمانی.

ارائه خدمات اختصاصی بیمه مکمل درمان در قالـب طـرح‌های متنـوع تجمیعی و یا مرحله‌ای ( خدمات بستری، خدمات پاراکلیـنیکی، خدمات دندانپزشکی و...) ویژه شاغلان و بازنشستگان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف.

اجرای قراردادهای مدیریت خدمات سلامت (صندوق).


برخی از ویژگی‌های سامانه یکپارچه جامع درمان الکترونیک

پنل کاربری بیمه شده

پنل کاربری مرجع درمانی حوزه بستری

پنل کاربری مرجع درمانی حوزه سرپایی

صدور معرفی نامه آنلاین

امکان ارتباط آنلاین با سامانه های HIS

دریافت تصاویر اسناد پزشکی به صورت آنلاین از سامانه های HIS

پنل کاربری بیمه گذار

امکان دریافت و پرداخت الکترونیکی

امکان ارسال SMS و ایمیل برای کاربران مختلف


دستورالعمل ها

پیوست 1
پیوست 1
پیوست 1
راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی
  1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.